Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Logan MCV képes leírás - Dacia.tlap.hu
részletek »

Logan MCV - Dacia.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: dacia.tlap.hu » Logan MCV
Keresés
Találatok száma - 9 db
Autósmozi: Logan MCV

Autósmozi: Logan MCV

Autósmozi: Dacia Logan MCV Hatalmas belső tér, hét ülés, és mindez 3 millió forintért. A Logan MCV-nek nincs párja, legalábbis ebben az árkategóriában. Erről tanúskodik az új modellel készült autósmozink is. Egy autó sem kínál hárommillió forintnál olcsóbban akkora belső teret, mint amekkorát a Dacia Logan kombi változata, az MCV nyújt. A románok nem elégedtek meg ennyivel, és három üléssort építettek be a kocsiba, amivel már a nagy egyterűeknek is komoly konkurenciája lehet. A teszt után, most tessék megcsodálni a szekrényhátú Daciát élőben is.

Felfrissült a Logan MCV

Felfrissült a Logan MCV

A lépcsőshátú Logan után a Logan MCV kombi is ráncfelvarráson esett át. A különösen tágas modell azért is érdekes számunkra, mert a Dacia az ötajtós Sandero mellett már csak az MCV kombit forgalmazza Magyarországon. A Sandero indította el a Dacia megújulását, hiszen az ötajtós ferdehátú kiskocsival debütált a Renault diszkont árú márkájának új arculata. Áttervezték a Dacia emblémáját, és mostantól minden típus ehhez hasonló frontrészt kap. A Logan után megújult a Logan MCV kombi is, és mivel a magyarországi importőr a lépcsőshátút kivette a kínálatból, már csak a friss kombi érkezik meg hozzánk. Az újdonságon nagyobbak lettek a fényszórók, más a hűtőmaszk is, amelynek tetején krómozott csík díszíti a Logan MCV frontrészét. Az áttervezett lökhárítóban lévő ködlámpák felszereltségtől függően grafitszínű, vagy a karosszéria színére fényezett keretet kapnak. Újak a hátsó lökhárítók és lámpák is az autón. A módosításoknak köszönhetően 2 centivel hosszabb lett a kocsi, így már 4,47 méter hosszú.

Felment a sznobizmus ára!

Felment a sznobizmus ára!

Felment a sznobizmus ára! - Aki nem akart sznobnak tűnni, de Daciát sem akart, új, nem túl drága családi autót viszont igen, eddig még tudott ezzel-azzal takarózni. Eddig akár magának, akár másoknak meg tudta indokolni, mi is tartja vissza attól, hogy egy masszív, tágas, kényelmes, direkt a mi útviszonyainkra tervezett, méretéhez, tudásához, de még abszolúte is nagyon-nagyon olcsó járművet vásároljon. Eddig. Nem veszek Logant (Daciát), mert nem praktikus a négyajtós kasztni; kerüljön valamivel többe, de legyen inkább a Thalia (Renault). Nem veszek Logant (Daciát), mert nem kell nekem akkora dög, kerüljön valamivel többe, de legyen inkább a Twingo (Renault). Nem veszek Logant (Daciát), mert nem lehet ledönteni a hátsó ülést, nem fér be a tévé, a mosógép, a konyhaszekrény, ha esetleg veszek; kerüljön valamivel többe, de legyen inkább az új Clio (Renault). Nem veszek Logant (Daciát), mert nem férünk be hatan-heten, kerüljön valamivel többe, és legyen inkább Kangoo (Renault). Kedves öntudatos vagy látens sznobok: tessenek felkötni a gatyát! Nehéz lesz megindokolni, miért nem éri meg a Dacia Logan MCV, e variálható belsejű, hétszemélyes, nagyon tágas és kényelmes.

Logan kombi: az evolúció csodája

Logan kombi: az evolúció csodája

Mindenki dicséri az új kombi Daciát. Ha ennyire jó, miért nem lepik el a magyar utakat? Egyrészt, mert Dacia ? ez a legerősebb ellenérv, másrészt, mert annyira nem olcsó. Ám a célnak tényleg megfelel. Hadászati és történelmi ismereteim felszínesek, de úgy tudom, hogy a román hadsereg, miután 1944. augusztus 23-án szembe fordult az addig szövetséges németekkel, tankjaival átkelt a Kárpátokon és megindult Nyugat-Európa felé. Ezt korábban más csapatok nem tudták megtenni. Ma a román autóipar, kis francia segédlettel, hajt végre hasonló hőstettet, szabályosan hátba támadva az európai autópiacot, a Logannal és kombi változatával kisebbfajta csodát hajtott végre. Románia, a keleti blokk és a fejlődő országok mellett ugyanis Nyugat-Európa a Pitesti-i kátyúbetyár legnagyobb piaca. Franciaország, Spanyolország, Németország élen járnak, tízezrével veszik a Daciát. Vajon azért mert a világnak azon a részén szeretik az egyszerű, kis fogyasztású, megbízható, fenntartható és olcsó autókat? Ha igen, akkor megértem, miért akarta feleségem mindenképpen (de nem minden áron) megvenni a tesztelt Dacia Logan MCV-t.

Logan MCV 1.4

Logan MCV 1.4

Dacia Logan MCV 1.4 Amikor a név nem kötelez Vélhetően már a Renault-nál is rájöttek arra, hogy a Dacia név rosszul cseng hazánkban, pedig a produktum sokkal jobb, mint gondolnánk. A helyzeten az MCV hivatott változtatni, amely nyúlánkságával, illetve árával talán szertefoszlatja a nevét övező előítéleteket, és az autóvásárlók rájönnek arra, hogy egy figyelemreméltó gépezetet hagynak számításon kívül Azt írtam a limuzin változat tesztjénél, hogy sikerre született, és mint kiderült, óriásit tévedtem. Az eladási adatokból egyértelműen látszik, hogy sokkal nagyobb az ellenállás a Dacia névvel szemben, mint azt előre gondoltam volna. Valahol talán megértem a vásárlókat, hiszen amikor venni akarok valamit, például egy olcsó autórádiót, akkor körbesasolok a piacon, jó kifaggatok mindenkit és elolvasok mindent. És nem szívesen veszek Roadgoldstar rádiót, pedig ár/érték arányban verhetetlen, inkább áldozok az ügyre még pár ezrest és márkás darab mellett voksolok. Az a fránya bizalom, ugye? Persze egészen más lenne a leányzó fekvése, ha például megtudnám, hogy a Roadgoldstar, az tulajdonképpen a legegyszerűbb Alpine. Nos a Dacia egy Renault, amelyet a hátulján is jeleznek.

Hirdetés
Logan MCV 1.4 MPI

Logan MCV 1.4 MPI

AutósVilág - online autós magazin, Dacia Logan MCV 1.4 MPI teszt: Aki megmosolyogja a Dacia Logan MCV-t, az nagyot téved. A francia-román kombi-egyterű páratlan vétel a maga nemében, és lényegében mindegy, hogy az ötüléses, vagy a hétüléses változatát hasonlítjuk a vetélytársaihoz. Valójában persze - különleges kialakítása miatt - nincs is igazi riválisa: 2905 milliméteres tengelytávját a legtöbb európai egyterű csak irigyli... Aki megmosolyogja a Dacia Logan MCV-t, az nagyot téved. A francia-román kombi-egyterű páratlan vétel a maga nemében, és lényegében mindegy, hogy az öt- vagy a hétüléses változatát hasonlítjuk a vetélytársaihoz. Valójában persze - különleges kialakítása miatt - nincs is igazi riválisa: 2905 milliméteres tengelytávját a legtöbb európai egyterű csak irigyli, magasság és hossz terén viszont a Daciának van egy kis lemaradása a többiekhez képest". Mégis leginkább árban verhetetlen az MCV: az ötüléses, csont alap felszereltségű, 1,4-es benzinmotorral hajtott verzió - akárcsak a lila színű tesztautónk - már 2349000 forintért elhozható a kereskedésből.

Logan MCV 1.5 dCi Lauréate 7 teszt

Logan MCV 1.5 dCi Lauréate 7 teszt

Dízelmotor, tágas, hétüléses utastér és hatalmas csomagtér - ez a jellemzés még bármelyik egyterűre illene, az alacsony vételár mellett viszont csak a Dacia Logan MCV jöhet szóba. A limuzin után úgy tűnik, ismét nagyon eltaláltak valamit a Renault-nál! Tudják, hogy mi a közös az 5-ös BMW-ben, az Audi A6-ban, a Mercedes E-osztályban és a Dacia Logan MCV-ben? Most bizonyára mindenki azt gondolja, hogy nyilvánvalóan semmi, de történetesen van a Logan kombinak egy olyan lényeges műszaki paramétere, ami mindhárom luxuslimuzinéval megegyezik, pontosabban, kicsit túl is szárnyalja őket: a tengelytávja 2900 mm! A Renault mérnökei nem aprózták el a dolgot, kereken 27 centiméterrel toldották meg a négyajtós modell első és hátsó kerekek közötti távolságát (mindeközben a teljes hossz 20 centivel növekedett), pedig már arra sem lehetett azt mondani, hogy utastere túlságosan szűk lett volna.

Logan MCV 7 üléssel

Logan MCV 7 üléssel

Megjelent a Dacia második modellje a palettán, a Logan kombi változata, akár 7 teljes értékű üléssel és hatalmas férőhellyel. Mellette pedig nem elhanyagolható módon végtelen térrel és csomagtérrel megáldva! Tényleg NAGYszerű A Logan két évvel ezelőtti bevezetése után - mely idő alatt a modellből több mint 300 000 darabot értékesítettek világszerte - a Dacia most a Logan MCV-vel (Multi Convivial Vehicle) gazdagítja kínálatát. Nagy helykínálatú és rakterű kombiként a Logan MCV a Logan limuzin valamennyi előnyét felsorakoztatja, ugyanakkor variálhatósággal gazdagítja, és tovább növeli sokoldalúságát. Az akár 7 felnőtt számára is helyet kínáló Logan MCV forradalmasítja a kombik piacát, ugyanúgy, ahogyan azt a Logan tette a négyajtós családi autók körében. A Logan MCV bemutatására már a Párizsi Autószalonon sor került, forgalmazása pedig 2006 októberében kezdődött Romániában, és 2007 elején a Dacia főbb európai piacain. A Logan limuzinhoz hasonlóan erőforrásai között megtalálható a vezetési kényelem és fogyasztás szempontjából példaértékű 1.5 dCi dízelmotor, és 3 év vagy 100 000km garanciában részesül (az EU legtöbb országában).

Logan MCV: a Kárpátok géniusza

Logan MCV: a Kárpátok géniusza

Mindenki dicséri az új kombi Daciát. Ha ennyire jó, miért nem lepik el a magyar utakat? Egyrészt, mert Dacia ? ez a legerősebb ellenérv, másrészt, mert annyira nem olcsó. Ám a célnak tényleg megfelel. Hadászati és történelmi ismereteim felszínesek, de úgy tudom, hogy a román hadsereg, miután 1944. augusztus 23-án szembe fordult az addig szövetséges németekkel, tankjaival átkelt a Kárpátokon és megindult Nyugat-Európa felé. Ezt korábban más csapatok nem tudták megcsinálni. Ma a román autóipar, kis francia segédlettel, hajt végre hasonló hőstettet, szabályosan hátba támadva az európai autópiacot, a Logannal és kombi változatával kisebbfajta csodát vitt végbe. Románia, a keleti blokk és a fejlődő országok mellett ugyanis Nyugat-Európa a pitesti kátyúbetyár legnagyobb piaca. Franciaország, Spanyolország, Németország élen járnak, tízezrével veszik a Daciát. Vajon azért mert a világnak azon a részén szeretik az egyszerű, kis fogyasztású, megbízható, fenntartható és olcsó autókat? Ha igen, akkor megértem, miért akarta a feleségem mindenképpen (de nem minden áron) megvenni a tesztelt Dacia Logan MCV-t.

Tuti menü